کلیه خشک چیست و چگونه می توانم بازگشت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به معکوس کلیه خشککلیه اندام های دفعی که به عنوان یک فیلتر عمل هستند، به طوری که آنها می توانند مواد زائد و مایعات اضافی از cuerpo.Sin از بین بردن با این حال، برخی از بیماران از کلیه رنج می برند secos.Qué چیست؟ چگونه آن را معکوس؟

کلیه خشک چیست؟

مانند سایر اندام، کلیه ها طبیعی کلیه ها frescos.Si خشک هستند، به این معنی که فرد دچار کم آبی است و بدن شما وجود ندارد مایع، باعث کلیه به seco.Muy اغلب کلیه خشک رخ می دهد که بیماران را در پروتئین بیش از حد، شکر یا سدیم در dieta.Qué شما می تواند خشک مشکلات کلیوی شود؟

کم شدن آب بدن با بیماران کلیوی ممکن است غلظت بالایی از کراتینین، فشار خون، کم خونی، خستگی، ضعف توسعه، و برخی از problemas.Si بدون کنترل دیگر طولانی، کلیه خشک می تواند به از دست دادن بافت کلیوی شود عملیات و عملکرد اختلال renal.En موارد شدید، کلیه خشک حتی ممکن است به نارسایی کلیه در طول زمان پیشرفت.

چگونه به معکوس کلیه خشک؟

هنگامی که مردم فقط کشف آنها کلیه خشک است، هنوز هم برگشت با گزینه های درمان eficaces.Si بیماران می توانند ادرار به طور معمول تولید می توانید مقدار زیادی از مایعات برای جلوگیری از بدن را از تبدیل شدن به کم آبی و تازه کردن کلیه نوشیدنی.

در همان زمان، این نیز مهم است برای کنترل سدیم مصرف، پروتئین و برنامه رژیم غذایی azúcar.Dicho می تواند به طور موثر جلوگیری کلیه خشک است.

اگر کم آبی کاهش عملکرد کلیوی ایجاد می شود، لازم است به برخی از روش های درمانی موثر برای معکوس آسیب کلیه و محافظت از بافت عملکرد کلیه restante.Por به عنوان مثال، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و پاک کردن خون آلودگی درمانی می تواند کمک به پرورش کلیه ها و معکوس آسیب به موقع و موثر کلیه.

شما هنوز چیزی مشخص دارند؟ دریغ نکنید به یک دکتر مشورت آنلاین، یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com.Siempre're ترک اینجا به قرض دادن یک دست.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، درمان بیماری های کلیوی مزمن، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 3937
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: